D&D -
Adventures
|
Od posledného odchodu sa mesto Arabel nezmenilo ani trochu. Na hradbách obopínajúcich mesto stoja početné stráže, pripravené brániť obyvateľov do posledného muža pred hroziacou inváziou orkov. Utrmácaná a unavená družina prichádza k bránam a ukazuje potvrdenie od baróna oprávňujúce nositeľom vstúpiť do uzavretého mesta. Ako náhle sa ubytujú v hostinci „U skákajúceho poníka“ poberú sa za barónom Rossenbergom nahlásiť splnenie požadovanej úlohy.
Write Comment (11 Comments) |
Celý článok...
|
|
D&D -
Adventures
|
“Uááá! Zhyňte mojím mečom vy stvorenia temnoty!“ kričal Baron a mával obrovským obojručným mečom okolo seba. Vampíry mrštne odskakovali a znova útočili naspäť. Proti zohranej partii však nemali šance. Boj trval krátko a boj krvavý. Dve hlavy vampírov, oddelené od tiel ležali pri rozpadnutých rakvách. Zjaec sa pustil do prehľadávania a v dvoch zachovalých rakvách našiel nejaký otvárací mechanizmus.
Write Comment (11 Comments) |
Celý článok...
|
|
D&D -
Adventures
|
Ráno bolo v nedohľadne a tak sa družina počala snovať plán. Po prehováraní a argumentovaní sa nakoniec dohodli, že v dome ostane Isa a bude čakať na ranného posla a ostatní sa poberú naspäť do hostinca, do svojej izby a na útočníka zavolajú stráže. Napísali odkaz pre neznámeho nepriateľa, ktorý mal hraničiar upevniť na nohu holubovi. Isa si preto ľahol k oknu a vykúzlil kúzlo, ktoré ho malo v prípade pohybu okolo neho prebudiť.
Write Comment (11 Comments) |
Celý článok...
|
|
|
|
<< Začiatok < Predošlá 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Nasledujúca > Koniec >>
|
Zobrazujem 45 - 48 z 96 |